Ofte stilte spørsmål (FAQ)
Finner du ikke svar? Ta gjerne kontakt med oss på post@tilbryllupet.no.
Nei, dessverre har vi ikke mulighet til å tilby henting på lager. Vi produserer og sender fortløpende de bestillingene som kommer inn, i den rekkefølgen de kommer inn. Vi sender fra produksjon hver mandag.
Vi har produksjonstid på 7-14 dager, og dette kan ikke fremskyndes. Etter dette er det postgang.
Det vil si at hvis du ikke har ca. 14 dager vil bestillingen ikke rekke frem.
Velger du i kassen: «Posten – Med sporing» tar det vanligvis fra 1 – 3 dager.
Velger du i kassen «Posten – Uten sporing» tar det vanligvis Fra 2 – 7 dager.
Absolutt! Vi er 100% norske! Vi er ingen avdeling fra et utenlandsk selskap, og vi har heller ingen utenlandske avdelinger. Det er Stil og Trend AS som driver nettbutikken, og selskapet er registrert i Brønnøysundregistrene, vi har lager og kontorer i Tønsberg.
Har du bestilt med «Pakke til hentested» / «Norgespakke» eller «Klimanøytral Servicepakke» så vil vi erstatte pakken fordi posten erstatter oss.
Hvis du har bestilt med pakke i postkassen vil ikke pakken erstattes av posten, og dermed heller ikke av oss.
Derfor kan det være lurt å betale litt ekstra for å få med forsikring på pakken når den sendes.
Varer som er tilvirket / varer med personlig navn eller andre spesielle tilpasninger vil ikke kunne returneres mot refusjon. Vi refunderer på vanlig måte for produkter som er lagerført og ikke produseres.
Det er fordi fraktalternativ med sporing inneholder forsikring, og vil dermed erstattes om den skulle bli ødelagt i postgang. Denne forsikringen tar Posten seg betalt for.
Nei, det kan vi dessverre ikke. Pakke i postkassen sendes i utgangspunktet uten sporing.
Hvis du ikke henter pakken på postkontoret innen 14 dager etter at den er fremme, sendes den i retur til oss. Dette er ikke å anse som bruk av angrerett, og vi vil derfor ikke ta ut pakken. Tilvirkede varer som vi har spesiallaget til deg er det heller ikke angrett på, og vi står ikke ansvarlig dersom du ikke henter pakken i tide.
Hvis du bestiller på f.eks. en søndag, og så plutselig kommer på at du for eksempel skal på ferie til onsdag og ikke får hentet pakken allikevel kan du gjøre 2 ting:
- Har vi ikke sendt pakken enda, ta kontakt med oss og be oss vente med å sende pakken til en dato du bestemmer.
- Avtal med noen du kjenner som reiser på postkontoret og henter ut pakken for deg.
Ved fakturakjøp eller delbetaling er det Walley som sender ut faktura til din e-postadresse på den datoen som vi sender bestillingen ut fra lageret vårt. Har du ikke fått fakturaen på e-post kan du først sjekke i «spam-filteret» eller «søppelfilteret» i e-postprogrammet ditt. Finner du den ikke kan du logge inn på my.walley.no med din bankID, og både se og laste ned fakturaen din derfra.